Incompany Strategy Workshops

Behaviour
Workshop

In de Behaviour Workshop formuleren we het fundament van uw merk. We beschrijven met een aantal belangrijke vragen uw merk, waardoor het uiteindelijk profiel vanuit het hart van uw bedrijf komt.

​Brand Definition
Na de Brand Definition heeft iedereen binnen uw bedrijf duidelijkheid over uw merk en de kennis hoe ze dit naar de buitenwereld moeten uiten.

Purpose Development
Na de Purpose Development zal iedereen binnen uw bedrijf een gezamenlijk doel hebben en de kennis hebben hoe ze dit kunnen doorvoeren.

Ways of Working
Na de Ways of Working zal iedereen binnen uw bedrijf weten hoe er precies gewerkt wordt en hoe ze dit naar de buitenwereld moeten uiten.

Definition of Onliness
Na de Definition of Onliness zal iedereen binnen uw bedrijf weten waarom uw bedrijf anders is dan overige aanbieders en dit ook naar de buitenwereld kunnen uiten.

Communication
Workshop

Wie zijn uw belangrijkste klantgroepen? Wat willen zij en wat staat hun in de weg om dat te bereiken? Hoe maakt u echte verbinding met uw klanten? Dat ontdekken u en uw team in de Communication Workshop.

Brand Messaging
Na de Brand Messaging heeft u precies in beeld hoe u uw merk kan vertalen naar verbale en non-verbale communicatie.

​Product / Service Messaging
Na de Product / Service Messaging weet u precies hoe u uw product of dienst kan vertalen naar verbale en non-verbale communicatie.

Persona Design
Na de Persona Design weet u wie u klant is, de motivatieredenen, de uitdagingen en hoe u een oplossing kunt bieden.

Customer Pack Design
Na de Customer Pack Design weet u waar uw klantenkring mee geassocieerd wilt worden en hoe u het merk wordt waar hun waarde aan blijven hechten.

Symbolism
Workshop

De Symbolism Workshop is een workshop waar u en uw team ontdekken hoe uw klant uw service ervaart. Hiermee komt u op nieuwe inzichten om in te kunnen spelen op trends, functionele en emotionele ervaringen van uw klant.

Trend Mapping
Na de Trend Mapping weet u wat voor trends er zijn geweest, wat er momenteel in de markt aan de hand is en hoe u daarop in kunt spelen.

Touchpoint Mapping
Na de Touchpoint Mapping weet u precies welke uitingen u gebruikt en of deze effectief zijn voor de gestelde doelen.

Customer Journey Mapping
Na de Customer Journey Mapping weet u precies welke stappen uw klant doorloopt van eerste ontmoeting tot terugkomende klant.

Brand Activation Plan
Na de Brand Activation Plan heeft u een plan hoe u het beste contact kunt maken met uw doelgroep en hoe u kunt bijdragen aan een loyale klantenkring rond uw product of dienst.

Resultaat ontstaat door goede strategie te combineren met goed ontwerp

De fundering van een merk is vertrouwen. Klanten vertrouwen u merk pas wanneer ze consistent ervaren wat voor meerwaarde het voor hun heeft. Tegenwoordig leven we in een tijdperk waar we veel informatie maar weinig tijd hebben. Onze hersens filteren irrelevante informatie uit, waardoor er alleen informatie binnenkomt die ons ook daadwerkelijk interesseert. Dit is de reden waarom u nog leest, dit is de reden waarom wij bij u zullen blijven hangen. Blijft u doelgroep ook bij u hangen? Dit kunt u door ons laten toetsen door een strategiesessie in te plannen. Zonder strategie, geen zekerheid, zonder zekerheid geen onderbouwd resultaat.