Waarom de naam Wolf?

Horen

Een en
al oor

Als we het niet begrijpen, dan gaan wij ook niet aan de slag. We willen begrijpen hoe u, uw doelgroep en uw markt precies in elkaar zitten. Zo bouwen we authentieke merken die converteren!
Voelen

Begrijpen wat
er speelt

Verbondenheid zorgt voor groei van uw merk of bedrijf. Doelstellingen worden helder geformuleerd om ervoor te zorgen dat we verbonden blijven met de doelgroep.
Zien

Om ogen
te openen

Een verbonden merk is een bedrijf met diensten of producten waar mensen in geloven. Wij helpen u op te vallen en relevant te blijven in een snel innoverende wereld.

We zitten middenin een revolutie van vraag en aanbod.

De wereld verandert. We leven in een 24-uurs economie die draait om de behoeftes van de klant. In deze economie zijn verbonden bedrijven de leiders in hun markt. Dit zijn onze klanten. Zij zijn de reden dat wij kunnen bestaan.

Wolf zorgt voor verbintenis… verbintenis tussen bedrijf en klant. Wij doen dit door middel van het versterken van merken of het creëren van nieuwe merken. En dit is wat wij ook voor u kunnen doen.

Bedrijven

1970

De reputatie van bedrijven was de voornaamste reden waarom mensen zaken deden.

Aanbod

1990

Wat voor producten en diensten hadden de bedrijven en zagen deze er goed uit?

Klanten

2000

Omdat het aanbod steeds groter en groter werd, werd klantgerichtheid belangrijker.

Verbintenis

2020

Mensen zijn op zoek naar de waarheid achter een merk en de meerwaarde ervan. Is uw merk relevant?

Doet u zaken met bedrijven waar u zich niet mee verbonden voelt?

Nee, dat komt omdat u de relevantie van deze bedrijven niet voelt.

Mensen kopen niet alleen uw product of dienst. Mensen kopen de meerwaarde die ze zoeken. Mensen zijn op zoek naar de waarheid achter een merk. Vinden ze dan niet bij u, dan is uw merk niet relevant. Het is dus essentieel dat uw klant uw merk als relevant ervaart. Dit moet zo consistent mogelijk zodat de klant ervaart wat uw merk ze elke keer weer zal gaan opleveren.

Wat we ook doen voor onze klanten, wij benaderen ons werk met als doel verbondenheid te creëren. Dit doen we door te focussen op de merkervaring. Want zo bouw je een authentiek merk waar mensen in geloven.